- Uszkodzenie bankomatu WBK działającego przy ul. Lwowskiej polega na niewidoczności ekranu i niemożliwości odczytania wykonywanych operacji na ekranie - mówi nasz czytelnik, który podkreśla, że taki stan bankomatu trwa już z przerwami od ponad roku. - Parokrotnie zgłaszałam ten fakt w siedzibie Banku w Ratuszu, lecz mimo zapewnień o poprawie nic się w tej sprawie nie zmienia - mówi oleśniczanin, który dodaje także, że utrudniony jest kontakt z infolinią. - W Internecie jedyny kontakt do Banku jest przez Infolinię, która dodatkowo zabezpieczona jest kodem, a w zakładce dostępu do banku, brak jest jakichkolwiek informacji o podwykonawcy naprawiający bankomaty. To wielkie nieporozumienie, przez które bank traci klientów - oznajmił nasz czytelnik.
Monika Nowakowska z biura prasowego Banku BZ WBK przyznała, że do czasu naszej interwencji do serwisu bankomatu nie wpłynęło żadne zgłoszenie o prawdopodobnej awarii.
-W sumie w Oleśnicy działa pięć bankomatów, ten przy ul. Lwowskiej należy do partnera BZ WBK. Bankomat ma siedem lat, jest w miarę świeży i nie kwalifikuje się do wymiany. Wystosowaliśmy jednak odpowiednie zlecenie do firmy serwisowej. Ta sprawdzi urządzenie, być może usterki to efekt komputerowy lub defekt fizyczny bankomatu. Serwis będzie prowadził dalszą ścieżkę aby usunąć wszelkie utrudnienia - dodała.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?