Zmiana w kierunku większej personalizacji. Moje ING w nowej, jeszcze prostszej odsłonie

Materiał informacyjny ING Banku Śląskiego S.A.
ING Bank Śląski wprowadził zmiany w bankowości mobilnej Moje ING. Dzięki temu aplikacja, która zyska nowy wygląd, stanie się bardziej spersonalizowana, co pomoże wzmocnić relacje z klientami. Nacisk został położony także na obszar związany z cyberbezpieczeństwem. Czego obecnie od aplikacji mogą spodziewać się Klienci oraz co dokładnie uległo zmianie?

Aplikacja intuicyjnym asystentem

- Chcemy, aby dzięki wprowadzanym zmianom Moje ING, było jeszcze bardziej „moje”. Dążymy do tego, aby ta aplikacja stała się takim prawdziwym intuicyjnym asystentem, pomagającym naszym klientom w wielu sytuacjach związanych z finansami – wskazał Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego. – Personalizacja jest dla nas kluczowa w budowania trwałych relacji z naszymi klientami. Chcemy, aby na co dzień czuli, że ktoś się o nich troszczy, a to, co im proponujemy było dokładnie tym, czego potrzebują.

Wiceprezes dodał, że aplikacja dotychczas była bardzo dobrze oceniana przez jej użytkowników i zapewnił, że ING Bank Śląski ma w planach stałe ulepszanie bankowości internetowej. Treści i funkcje staną się więc bardziej spersonalizowane, a system nabierze nowego, przejrzystego wyglądu.

Odpowiedź na potrzeby Klientów

Zmiany te są kluczowe biorąc pod uwagę dane. Według 93 proc. Polaków to właśnie technologia ułatwia nam codzienne życie. Statystyki pokazują, że aż 52 proc. użytkowników chciałoby, żeby aplikacje bankowe podpowiadały im z jakich produktów warto skorzystać, pozwalając jednocześnie zachować kontrolę nad swoimi finansami.

- Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami. Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To, co proponujemy to możliwość ustawienia aplikacji przez klienta jak najbardziej według siebie z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad aplikacją i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich – wyjaśniła Katarzyna Stawecka, Dyrektor w ING Banku Śląskim, odpowiedzialna za Retail Digital Experience.

ING Bank Śląski rozbudowuje obszar cyberbezpieczeństwa

ING Bank Śląski w każdym roku wdraża nowe rozwiązania związane z poprawą personalizacji interfejsów dla swoich klientów. Obecnie wzmożona praca dotyczy także obszarów związanych z cyberbezpieczeństwem.

- Obszar, nad którym obecnie mocno pracujemy związany jest z cyberbezpieczeństwem. Cały obecny nasz świat przeszedł do świata cyfrowego, złodzieje przeszli tam razem z nami i są bardzo aktywni – przyznała Katarzyna Stawecka. – Mimo że jako bank posiadamy szereg wbudowanych rozwiązań, które chronią klienta i jego środki na koncie, to dodatkowo staramy się budować świadomość wśród użytkowników, że cyberprzestępcy jednak bywają bezwzględni i systemy ochronne są naprawdę potrzebne – dodała.

Już niebawem w aplikacji Moje ING stworzona zostanie sekcja komunikacyjna, gdzie pojawiać się będą różne komunikaty związane z planowanymi operacjami systemowymi czy właśnie cyberbezpieczeństwem.

Co zmieniło się w aplikacji Moje ING

Zmiany w aplikacji Moje ING dotyczą trzech obszarów.

Nowości pojawiły się na stronie logowania w przeglądarce. Tam klienci mogą spodziewać się lepiej widocznych komunikatów bezpieczeństwa. Rozwinięta została także sieć pomocy w logowaniu i aktywacji bankowości, a klawiatura ekranowa jest dostępna nie tylko dla pola hasła, ale także dla loginu.

Zmiany dotyczą również strony przed zalogowaniem w aplikacji tzw. preloginu. Użytkownicy mogą zaobserwować szybsze logowanie dzięki lepszemu umiejscowieniu przycisku „Zaloguj”, lepsze dostosowanie funkcji przez klienta do swoich preferencji oraz aktywne bilety parkingowe i na komunikację miejską widoczne bez logowania.

Największa zmiana dotyczy jednak strony głównej, gdzie znajdował cały przegląd dzisiejszych produktów bankowych.

Zmiana w kierunku większej personalizacji. Moje ING w nowej, jeszcze prostszej odsłonie

Zmiany sprawiły, że strona główna została podzielona na trzy intuicyjne sekcje:

  • Moje finanse, w których widać wszystkie produkty finansowe klienta,
  • Skróty, dzięki którym można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji,
  • Wybrane dla Ciebie, czyli sekcja, w której klient zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty.

Ponadto w wersji przeglądarkowej widoczna jest dodatkowo sekcja „Analiza wydatków” – to odświeżone podsumowanie budżetu użytkownika. Klient firmowy zobaczy w tym miejscu sekcję „Analiza wpływów i wydatków”.

Użytkownik ma możliwość ustawienia skrótów do wybranych usług i dodatków i otrzymuje dodatkowe wejście do widoku tabelarycznego bezpośrednio ze strony głównej.

Zmiany ułatwiają przełączanie się między kontem firmowym, indywidualnym, a kontem maklerskim. Na stronie głównej pojawiła się też sekcja dotycząca bezpieczeństwa.

Zmiany widoczne są od 12 listopada br.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Zmiana w kierunku większej personalizacji. Moje ING w nowej, jeszcze prostszej odsłonie - Strefa Biznesu

Wróć na olesnica.naszemiasto.pl Nasze Miasto