– Na Facebooku są już nie tylko metropolie – te ogromne, jak Nowy Jork czy nieco mniejsze - jak Wrocław. Są już także miasta średniej wielkości – takie, jak Oleśnica, która niedawno dołączyła do tego serwisu społecznościowego – mówi rzeczniczka urzędu Edyta Małys-Niczypor.
Na oficjalnym Fan Page’u Oleśnicy http://facebook.com/olesnica można znaleźć najnowsze informacje dotyczące miasta, a także porady i wskazówki odnośnie funkcjonowania Urzędu Miasta. Przez cały czas na pytania fanów – mieszkańców Oleśnicy, ale także ich przyjaciół z całej Polski i świata – czekają moderatorzy Fan Page’a.
Facebook to także najlepsze narzędzie organizacji obywatelskiej. Pozwala na bezpośrednią komunikację z Urzędem, przekazanie swoich uwag, a przede wszystkim – podzielenie się pomysłami: na Oleśnicę, na funkcjonowanie Urzędu, ale także – pomysłami na ciekawe spędzenie wolnego czasu w mieście.
W najbliższym czasie Urząd Miasta Oleśnicy planuje uruchomić – jako jedno z pierwszych miast w Polsce - szerszy mechanizm konsultacyjny, oparty właśnie o aktywność mieszkańców na Facebooku. Dzięki temu mieszkańcy Oleśnicy będą mogli brać aktywny udział w rozwoju swojego miasta - bez konieczności wylogowywania z Facebooka.
"Szpila" i "Tiger" znowu spełniają marzenia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?