Wytyczne, o których mowa przygotowywał Andrzej Sowa, koordynator kampanii wyborczej burmistrza Jana Bronsia. Krótko i długoterminowe wytyczne strategiczne dla marki Miasta Oleśnicy oraz plan wdrożenia tych wytycznych to pierwszy etap prac diagnostycznych.
Pewne jest, że Strategia powstanie. - Materiał z badań należy wykorzystać i kontynuować działania wskazane w Raporcie. Aktualnie jeszcze nie ma decyzji, kto zrealizuje to zadanie. Jeżeli będzie to podmiot zewnętrzny, to z całą pewnością zostanie wybrany zgodnie z obowiązującymi w urzędzie procedurami. Dołożymy wszelkich starań, aby Strategia została opracowana w sposób profesjonalny, przez podmiot wyspecjalizowany i doświadczony - poinformowała nas Marzena Graczyk z Sekcji Promocji Miasta działającej w Urzędzie Miasta Oleśnicy.
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/0.webp)
STUDIO EURO 2024 ODC. 6
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?