MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Jaki będzie kolejny etap przy Strategii?

Redakcja
Niedawno informowaliśmy, że dostępny jest już raport oraz załącznik pierwszego etapu prac diagnostycznych i analitycznych prowadzonych w ramach projektu mającego na celu przygotowanie wytycznych dla marki Miasta Oleśnicy i opracowanie strategii promocji naszego miasta.

Wytyczne, o których mowa przygotowywał Andrzej Sowa, koordynator kampanii wyborczej burmistrza Jana Bronsia. Krótko i długoterminowe wytyczne strategiczne dla marki Miasta Oleśnicy oraz plan wdrożenia tych wytycznych to pierwszy etap prac diagnostycznych.

Pewne jest, że Strategia powstanie. - Materiał z badań należy wykorzystać i kontynuować działania wskazane w Raporcie. Aktualnie jeszcze nie ma decyzji, kto zrealizuje to zadanie. Jeżeli będzie to podmiot zewnętrzny, to z całą pewnością zostanie wybrany zgodnie z obowiązującymi w urzędzie procedurami. Dołożymy wszelkich starań, aby Strategia została opracowana w sposób profesjonalny, przez podmiot wyspecjalizowany i doświadczony - poinformowała nas Marzena Graczyk z Sekcji Promocji Miasta działającej w Urzędzie Miasta Oleśnicy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

STUDIO EURO 2024 ODC. 6

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na olesnica.naszemiasto.pl Nasze Miasto