Klienci PKO BP muszą uzbroić się w cierpliwość. Rozpoczął się remont głównej siedziby banku, a wraz z nim utrudnienia.
W poniedziałek rano w zastępczej siedzibie PKO przy ul. Okrężnej emocje sięgnęły zenitu. - Jestem zbulwersowana tym, jak potraktował nas jeden z pracowników banku - opowiada jedna z oleśniczanek, która zadzwoniła do naszej redakcji. - My rozumiemy, że ten remont musi się odbyć, ale odzywki jakie nam zafundowano są chyba nie na miejscu. Klienci poczuli się urażeni, gdy na pytanie, dlaczego bank nie stworzył im lepszych warunków na czas modernizacji usłyszeli: - Jak się nie podoba to można iść do Amber Gold. - Ten pan, który do nas wyszedł powinien nas raczej przeprosić, że musimy czekać na dworze w takim upale - denerwowali się oleśniczanie.
Za naszym pośrednictwem bank przeprosił za zachowanie swojego pracownika. - Prosimy też klientów o wyrozumiałość - powiedziała dyrektor Krystyna Żeglińska.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?