Do powstania obiektu zużyto ogromne ilości materiałów, m.in. 650 ton stali i ponad 1,6 tys. metrów sześciennych betonu. "Główne prace konstrukcyjne wiaduktu zostały zakończone. Obecnie budujemy mury oporowe od strony centrum i montujemy kolektor odwadniający pod płytą wiaduktu. Pozostało nam podwieszenie tramwajowej sieci trakcyjnej, które rozpocznie się gdy na wiadukcie pojawią się szyny torowiska. Natomiast w ostatnim czasie zamontowaliśmy bariery energochłonne i balustrady na zjeździe z wiaduktu w kierunku Nowego Dworu" - mówi Jakub Kubczyk, kierownik budowy Wrocławskich Inwestycji.
Pierwszy autobus miejski ma przejechać po wiadukcie na Nowy Dwór w 2022 roku. To o wiele wcześniej niż tramwaje, które mają nim jeździć w 2023 r. Budowa obiektu kosztuje ok. 40 mln zł. Łączny koszt budowy TAT na Nowy Dwór wyniesie ponad 390 mln zł.
Zobaczcie zdjęcia:
- Pod Wrocławiem ostrzelano autobus. Kule przeleciały tuż nad głową kierowcy!
- Napad "w biały dzień" na jubilera w centrum miasta. Policja poszukuje sprawców
- TBS Wrocław wybuduje ponad 300 mieszkań. Sprawdź, gdzie
- Dolny Śląsk: Rozjechał psa koparką? Wstrząsający film w internecie. Co na to policja?
- Tajemniczy skarb znaleziony w piwnicy w rynku. Trwają poszukiwania właściciela
Ukraina rozpocznie oficjalne rozmowy o przystąpieniu do UE
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?