Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Światowa marka prezentuje swoje nowe logo w Warszawie. Specjalne wydarzenie na 49. piętrze Varso Tower

Kamil Jabłczyński
Kamil Jabłczyński
Pepsi zaprezentowała swoje nowe logo w Varso Tower
Pepsi zaprezentowała swoje nowe logo w Varso Tower Krzysztof Jedynak
Specjalne wydarzenie na 49. piętrze wieżowca Varso Tower przygotowała marka Pepsi, która prezentuje swoje nowe logo w Warszawie. Znajdzie się ono na puszkach, zaprezentowano też nowe hasło. Pod najwyższym budynkiem w Unii Europejskiej zebrała się spora kolejka ludzi, czekających na możliwość wejścia na wydarzenie. Pojawiliśmy się na miejscu, żeby zobaczyć, co na nich czeka.

Varso ugościło specjalne wydarzenie

W trakcie wydarzenia na obecnych czeka kilka atrakcji: korytarz wspomnień z logotypami Pepsi z przeszłości, fotobudka AI, czy stoisko do tworzenia limitowanych, spersonalizowanych koszulek. Aby móc wjechać na dach wieżowca, wszyscy fani, którzy ukończyli 13 lat lub więcej, powinni stawić się w punkcie recepcyjnym na parterze Varso Tower przy ul. Chmielnej 69. Każda osoba, która ustawi się w kolejce, będzie miała wyjątkową możliwość wstępu do strefy Pepsi. Liczba miejsc ograniczona. Ze względów bezpieczeństwa na evencie równocześnie może przebywać 60 osób. Wydarzenie trwa dziś do godziny 18:00. To wówczas będzie część oficjalna.

Pepsi zaprezentowała swoje nowe logo w Varso Tower

Światowa marka prezentuje swoje nowe logo w Warszawie. Specj...

Obecnie poza wyżej wspomnianymi atrakcjami można odwiedzić taras widokowy znajdujący się na 49. piętrze wieżowca Varso Tower. Na co dzień to miejsce wciąż jest niedostępne. Jeszcze pod koniec 2022 roku, kiedy odwiedziliśmy je po raz ostatni, słyszeliśmy o tym, że ma być dostępny dla zwiedzających (wraz z jeszcze wyższym) wiosną 2023 roku. Jednak nadal możemy na nie zajrzeć tylko podczas takich wydarzeń jak dzisiaj. Widać było, że widoki za oknem i z tarasu widokowego były także jedną z największych atrakcji - mnóstwo osób robiło zdjęcia widoku panoramy stolicy. Jak podkreśla także marka Pepsi, taras nigdy wcześniej nie był dostępny publicznie, na jeden dzień zostanie całkowicie przejęty przez fanów Pepsi.

Nowe logo Pepsi

– Zmieniliśmy wygląd Pepsi na ponad 120 rynkach, aby jeszcze bardziej podkreślić ducha i filozofię marki. Hasło „Thirsty for more!” odzwierciedla otwartość naszych odbiorców na nowe doznania. Właśnie dlatego, jeszcze przed oficjalnym startem zaplanowanej kampanii, chcielibyśmy zaprosić wszystkich fanów Pepsi do spotkania z marką w Varso Tower – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.

Jak wspomnieliśmy powyżej na wszystkich zainteresowanych czeka instalacja ukazująca ewolucję logotypów Pepsi na przestrzeni ponad 125 lat istnienia marki. Dodatkowych emocji uczestnikom dostarczy LED-owa podłoga, imitująca spacer w chmurach oraz budka do zdjęć AI, dzięki której goście będą mogli zrobić zdjęcie z nową puszką Pepsi na tle oszałamiającego widoku Warszawy z góry. Nie zabraknie możliwości zdobycia wyjątkowych pamiątek – na tarasie pojawi się strefa z możliwością stworzenia własnej, spersonalizowanej koszulki z logo Pepsi z wybranego przez siebie okresu. Na wydarzeniu obowiązuje limit 400 miejsc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto