Od 1 lipca zostały nadane w Smardzowie nazwy ulic. Mieszkańcy powinni otrzymać z Urzędu Gminy pisma dot. nadania numeru porządkowego dla budynków.
W związku z nadaniem w Smardzowie ulic mieszkańcy zobowiązani są do:
- przemeldowania - aby ułatwić mieszkańcom przemeldowanie pracownicy Urzędu Gminy będą pełnić dyżury w Świetlicy w Smardzowie: 8 lipca w godz. 08-12; 10 lipca w godz. 13-17, 29 lipca godz. 8-12 oraz 31 lipca w godz. 13-17. Przypominamy, że przemeldować można się również droga elektroniczną poprzez profil zaufany na ePUAP.
- wymiany tabliczek z numerami domów
- wymiany prawa jazdy i dowodów rejestracyjnych - przypominamy, ze wymiana prawa jazdy związanego z nadaniem ulic jest bezpłatne, natomiast w przypadku dowodów rejestracyjnych zostanie naniesiona adnotacja urzędowa, bez konieczności wymiany,
- powiadomienia innych instytucji o zmianie adresu jak np. banki, zakłady pracy, urzędy skarbowe, fundusze emerytalne, instytucje ubezpieczeniowe, dostawcy energii, internetu, operatorzy telefonii komórkowej oraz inne instytucje i firmy z którymi zostały podpisane umowy.
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?