- Otrzymaliśmy kilka niepokojących sygnałów od podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oleśnicy o tym, że wydzwaniają do nich osoby podające się za pracowników MOPS i proszą o podanie numeru konta bankowego celem dokonania aktualizacji danych - przekazuje Urząd Miasta Oleśnicy i informuje, że MOPS nie wykonuje takich telefonów, a wszelkiego tego typu sprawy załatwia wyłączeni poprzez kontakt osobisty.
Jak informuje magistrat, taka niecna praktyka może być stosowana również wobec innych seniorów, nie tylko tych, którymi opiekuje się MOPS. W sytuacji otrzymania podejrzanego telefonu – prosimy o kontakt z opiekunem, lub z sekretariatem MOPS w Oleśnicy tel. 71 721 89 00. Koniecznie należy też powiadomić Policję dzwoniąc na numer alarmowy 112.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?