Oleśnica. Od dziś zmiany w obsłudze klienta w biurze Strefy Płatnego Parkowania

Klaudia Kłodnicka
Klaudia Kłodnicka
fot. Klaudia Kłodnicka
Od dziś, 10 listopada Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Młynarskiej 7/2 wprowadza nowe zasady bezpośredniej obsługi klientów. Powodem takiego stanu rzeczy jest wzrost zachorowań na COVID - 19.

Interesanci będą przyjmowani w godzinach 10.00 - 13.00 oraz 14.00 - 16.00. W przerwie pomieszczenia będą wietrzone i dezynfekowane.

-Klientów korzystających z bezpośredniej obsługi w biurze prosi się o wcześniejsze przygotowanie dokumentów do wglądu oraz w miarę możliwości dokonywanie zapłaty kartą płatniczą. Obsługa klientów realizowana jest telefonicznie pod numerem 695 119 322 oraz mailem olesnicaspp@park-in.pl w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00. Ponadto informujemy, że parkomaty dezynfekowane są raz dziennie w dni robocze- podaje olesnica.pl.

Czytaj także

500+. Będzie zmiana okresu rozliczeniowego

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie