- O ile w przypadku basenu otwartego jesteśmy uzależnieni od aury, to dla lodowiska ten parametr nie jest najistotniejszy. Chociaż mróz ma wpływ na oszczędności przy mrożeniu i utrzymaniu tafli, a niestety zima była łagodna i w tym, i w zeszłym roku. Pozyskanie klientów wynika wprost ze sprawnej organizacji pracy oraz skonstruowania atrakcyjnej oferty - mówi Dariusz Sendek.
Ogólnie w sezonie 2015/2016 lodowisko odwiedziło 26 tysięcy osób. Przychody netto ze sprzedaży biletów wyniosły 242.597,60zł. - W zeszłym sezonie oferowaliśmy oleśniczanom m.in. takie atrakcje, jak „Z przedszkola na łyżwy do Atola”, „Rodzinne Ślizganie”, „Na łyżwy z instruktorem”, czy też w nieco zmodyfikowaną w porównaniu do wcześniejszej edycji „Ślizgawkę hokejową”. Z dużym zainteresowaniem spotkały się także „Wyścigi w jeździe szybkiej na łyżwach” - wylicza prezes. - Wspomniane projekty mocno przyczyniły się do zwiększenia frekwencji na lodowisku.
Sendek chwali się także pozyskaniem nowego klienta na wynajem lodowiska po godzinach dostępności dla klienta indywidualnego. To Wrocławskie Towarzystwo Hokejowe. - Klub realizował swoje treningi właśnie na naszym lodowisku - mówi nam prezes spółki. - Obecnie na boisku wielofunkcyjnym na terenie lodowiska, treningi box lacrosse przeprowadza Klub Sportowy Kosynierzy Wrocław, a na otwarcie Rodzinnego Parku Rozrywki zapraszam już 30 kwietnia.
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?