BIURO RZECZY ZNALEZIONYCH
Termin do odbioru rzeczy znalezionej wynosi 2 lata od jej znalezienia. Rzecz znaleziona zostaje wydana po okazaniu dokumentu potwierdzającego prawo własności lub dysponowania rzeczą, a w przypadku braku takiego dokumentu, po określeniu jego wyglądu, znaków szczególnych i podaniu cech świadczących, że dana rzecz jest własnością osoby zgłaszającej się do Biura.
A co jeśli nikt się nie zgłosi?
Rzecz znaleziona będąca zabytkiem lub materiałem archiwalnym po upływie terminu do jej odebrania przez osobę uprawnioną staje się własnością Skarbu Państwa. Inne rzeczy znalezione stają się własnością powiatu po upływie terminu ich odbioru przez znalazcę.
Zdjęcia przedstawione w galerii są ilustracjami.
Jak Disney wzbogacił przez lata swoje portfolio?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?