Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W gazowni nie ma już okienka, gdzie zapłacimy rachunek

KK

Zamykają biuro obsługi klienta. Pozostaje elektroniczna obsługa.

Od 31 stycznia nie ma już w oleśnickiej gazowni przy ul. Moniuszki biura obsługi klienta. Jego likwidacja nastąpiła w ramach tzw. szeroko zakrojonego programu optymalizacji obsługi PGNiG. Okienka są zamykane, bo jak twierdzi firma, przychodzi coraz mniej osób. W zamian za to PGNiG daje klientom do ręki e-BOK-a, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
- W pierwszym półroczu tego roku odnotowaliśmy spadek liczby wpłat w naszych kasach o ponad 50 procent - informują w Zespole Prasowym PGNiG. - Ograniczenie transakcji bezpośrednich w kasach jest zjawiskiem powszechnie obserwowanym w całym kraju.
Co na to emeryci? - Dla mnie to duży kłopot. Nie mam komputera, ani internetu. Jak będę teraz regulowała rachunki - zastanawia się Halina Morawska.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na olesnica.naszemiasto.pl Nasze Miasto