Zamykają biuro obsługi klienta. Pozostaje elektroniczna obsługa.
Od 31 stycznia nie ma już w oleśnickiej gazowni przy ul. Moniuszki biura obsługi klienta. Jego likwidacja nastąpiła w ramach tzw. szeroko zakrojonego programu optymalizacji obsługi PGNiG. Okienka są zamykane, bo jak twierdzi firma, przychodzi coraz mniej osób. W zamian za to PGNiG daje klientom do ręki e-BOK-a, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
- W pierwszym półroczu tego roku odnotowaliśmy spadek liczby wpłat w naszych kasach o ponad 50 procent - informują w Zespole Prasowym PGNiG. - Ograniczenie transakcji bezpośrednich w kasach jest zjawiskiem powszechnie obserwowanym w całym kraju.
Co na to emeryci? - Dla mnie to duży kłopot. Nie mam komputera, ani internetu. Jak będę teraz regulowała rachunki - zastanawia się Halina Morawska.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?