W styczniu rzecznik burmistrza odpowiedzialny za promocję Oleśnicy, twierdził, że prace dobiegają końca. Teraz otrzymaliśmy następującą informację:
- Po zakończeniu bieżących projektów powrócimy do finalizacji tego przedsięwzięcia. Czekamy na tłumaczenia niektórych treści - napisał w mejlu do nas Michał Skrzypek. Jeszcze w czerwcu 2017 roku tłumaczył on na łamach „Oleśniczanina”: - Serwis miasta tworzy firma Flov z Wrocławia wyłoniona na podstawie porównania nadesłanych ofert, koszt usługi wyniesie 21 tys. zł, część płatności już zrealizowano, druga część po zakończeniu prac.
W styczniu zapytany przez nas o tę kwestię Skrzypek tłumaczył z kolei. - Mieliśmy dwa miesiące przerwy z racji trwających w internecie głosowań (chodzi o Wolontariusza Roku i budżet obywatelski, red.). Ponadto ze względu na przerwy świąteczne sprawy się przeciągnęły po stronie naszych partnerów. W ciągu kilku najbliższych tygodni witryna zostanie uruchomiona. Budowa miejskiej witryny została już przez urząd opłacona. Co więcej, jej nowy wgląd był jednym z głównych punktów planu dla Oleśnicy ówczesnego ugrupowania burmistrza. Mija czwarty rok kadencji, a tej - wydawałoby się prostej deklaracji - nadal nie udało się spełnić.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?